Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis

  • masa pelepasan:2024-03-16 11:29:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:80
  • Penerangan pantas:

    Zajajig,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pe

Kandungan artikel

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,ZajajigParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVA, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

ZajajigPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.


Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

NyahkiraJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

PromosionKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah,ZajajigPengubah semula jenis kotak sampah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

ZajajigBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Dry type transformer factory

ZajajigMaklumat produk lain
  • XinqiuPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengekalkan musim

    XinqiuPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengekalkan musim

  • XinqiuJembatan boarding yang boleh dikembalikanAnalisis prospek pembangunan industri

    XinqiuJembatan boarding yang boleh dikembalikanAnalisis prospek pembangunan industri

  • New OrleansJembatan boarding tetap tanahOperasi dan penggunaan spesifikasi

    New OrleansJembatan boarding tetap tanahOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • New OrleansPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiBagaimana menangani nilai kren yang menghada

    New OrleansPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiBagaimana menangani nilai kren yang menghada

  • New OrleansPlatform angkat aliran aluminumSebab utama soalan

    New OrleansPlatform angkat aliran aluminumSebab utama soalan

  • Saryaghash1600KVA transformer priceLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan

    Saryaghash1600KVA transformer priceLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan

  • DonggangPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

    DonggangPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

  • DonggangJembatan naik HuangshiApa yang mempengaruhi kesan dan hayat perkhidmatan

    DonggangJembatan naik HuangshiApa yang mempengaruhi kesan dan hayat perkhidmatan

  • segera:Peringatan: Maklumat Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis memberi anda Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis oleh syarikat kami, perkhidmatan Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis. Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Zajajig315 KVA oil type transformerPasaran masih optimis, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!